Sıkça Sorulan Sorular
- Home
- Sıkça Sorulan Sorular
Size Yardıma Hazırız
Müşteri Hizmetleri ve destek ekibimiz her tür soru ve sorununuzda yardımcı olacaktır. Sıkça Sorulan Sorular için sayfayı kaydırabilirsiniz.
Türkiye’nin en geniş ‘Akıllı Gönderi Ağı pudo, online alışverişlerde kullanıcıları tarafından hem sipariş aşamasında hem de gönderiler dağıtıma çıktığında adres değiştirme seçeneğiyle teslimat adresi olarak tercih edilebilen teknolojik bir hizmettir.
App Store veya Google Play üzerinden indirdiğin pudo uygulaması ya da pudo.com.tr web sitemiz üzerinden sana en yakın pudo'yu görüntüleyebilirsin.
Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformları ve markalardan yapmış olduğun online alışverişlerinde, alternatif teslimat noktaları arasından sana en yakın pudo noktasını seçerek ya da gönderin yola çıktığında kargo firması tarafından iletilen SMS içerisindeki linke tıklayarak teslimat adresini değiştirebilir ve sana en uygun pudo'yu seçebilirsin
Gönderilerini 7/24, güvenle ve temassız teslim alabilirsin.
Gönderin pudo'ya bırakıldığında telefonuna gelen SMS içerisindeki şifre ya da QR kod ile gönderini kolayca teslim alabilirsin.
Teslim alma süresi, alışveriş yaptığınız paltforma göre değişiklik gösterebilir. Sana gönderilen sms içerisinde yer alan süre içerisinde istediğin zaman teslim alabilirsin.
Gönderini belirtilen süre içerisinde teslim alamadığında, alıcısı olduğun firma tarafından iade olarak alınacaktır. Gönderi durumunu alışveriş yaptığın firma ile görüşerek takip edebilirsin.
pudo üzerinden şifremi unuttum butonuna basarak ilgili yönlendirmeleri takip edebilir veya telefonuna indirdiğin pudo uygulaması üzerinden QR koduna kolayca erişip gönderini alabilirsin. Şifre değiştirme işlemleri için 0850 240 0 240 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak yardım isteyebilirsin.
IOS ve Android uyumlu “pudo” uygulamasını telefonuna indirerek profil sayfanızdan veya web sitesi üzerinden tüm gönderilerini takip edebilir, geçmiş gönderilerini görüntüleyebilirsin.
Gönderini başka birinin almasını tercih ediyorsan, sana iletilen SMS içerisindeki QR kod şifre bilgilerini paylaşman durumunda, gönderini alacak kişinin pudo üzerinde yer alan “Alıcı Bilgilerini Değiştir”i seçmesi gerekmektedir.
Gönderinin olduğu hazne ekranda kırmızı ile görünecektir. Kapağın açılmadığını düşünüyorsan, pudo ekranı üzerinden "Tekrar Kapak Aç" butonuna tıklayabilirsin. Sorun olduğunu düşünüyorsan 0850 240 0 240 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı arayarak yardım isteyebilirsin.
Web sitesi üzerinde başvuru formunu doldurarak veya 0850 240 0 240 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak talebini bize iletebilirsin.
pudo uygulaması ile gönderini kolayca takip edebilir, gönderin pudo’ya bırakıldığında bildirim alabilir, dağıtımda olan ve bekleyen gönderilerini görüntüleyebilir ve geçmiş gönderilerini tüm detayı ile arşivde tutabilirsin.
Pudo'ları Trendyol, Hepsiburada gibi birçok pazaryerleri ve markadan yapacağın online alışverişlerde seçebilirsin.
Alışveriş yaptığın platformun anlaşmalı olduğu satıcıya, ürünün içeriğine ve boyutuna bağlı olarak pudo'ları alternatif teslimat noktası olarak seçebilirsin.
İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa, Kocaeli ve Muğla'da, pudo'ları online alışverişlerinde teslimat adresi olarak seçebilir, gönderini pudo'dan alabilirsin.